חסידי לעלוב שבתו במירון: מדוע הטיש הסתיים מוקדם?

    נתי קאליש No Comments on חסידי לעלוב שבתו במירון: מדוע הטיש הסתיים מוקדם?

    כמידי שנה בשנה התקבצו מאות מחסידי לעלוב בראשות האדמו"ר שליט"א לשבת התאחדות המסורתית בפרשת בהעלותך במירון. הפלא בטיש בליל שבת, והתיעודים מההדלקה לכבוד רשב"י במוצאי שבת | צילום: דוד כהן\פלאש 90

    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמיטב המסורת מידי שנה בשנה התאספו מאות מחסידי לעלוב באתרא קדישא מירון לשבת התאחדות והתעלות בפרשת בהעלותך, בראשות האדמו"ר שליט"א.

    בליל שבת התפללו החסידים עם האדמו"ר כמידי שנה על גג הציון, והייתה הרגשה של התרוממות והתעלות. לאחר מכן ערך הרבי את הטיש בבני עקיבא.

    אחד החסידים סיפר, כי באופן תמוה הרבי סיים את הטיש בשעה מוקדמת יחסית, והיה הדבר לפלא. הקהל התפזר לדירות ברחבי המושב, ואז החל גשם עוצמתי, והדבר הפך לשיחה בין החסידים, שאם הטיש היה נמשך יותר היו צריכים להירטב בגשם.

    בבוקר התפללו במתחם בני עקיבא והיה אויפרוף לחתן יתום מהחסידות, ולאחר מכן אמרו כל החסידים את התהילים בציון הרשב"י. לאחר אמירת התהלים, הרבי התפלל מנחה של שבת בחצר הציון.

    במוצאי שבת ערך הרבי הדלקה לכבוד התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, ולאחריה שרו החסידים "כי מלאכיו יצווה לך" לרבי שנסע לחתונה של נכדתו בארצות הברית שם ישהה בשלושת השבועות הקרובים.

    הצלם הצפתי דוד כהן תיעד את ההדלקה ומגיש גלריה:

     



    0 תגובות